مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 16:202023-06-27سياسي

جامعه اسلامی دانشجویان نماینده تشکل های دانشجویی دانشگاه ایلام شد


انتخابات تشکل های دانشجویی دانشگاه ایلام برگزار و «جامعه اسلامی دانشجویان» در رقابت با «انجمن اسلامی دانشجویان» به عنوان نماینده تشکل های دانشجویی این دانشگاه انتخاب شد.

- ایسنا/ایلام معاون فرهنگی دانشگاه ایلام گفت: انتخابات تشکل های دانشجویی دانشگاه ایلام برگزار و جامعه اسلامی دانشجویان در رقابت با انجمن اسلامی دانشجویان به عنوان نماینده تشکل های دانشجویی این دانشگاه انتخاب شد.

صیدمهدی ویسه در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: انتخابات تشکل های دانشجویی دانشگاه ایلام با شرکت 539 نفر از دانشجویان به صورت حضوری برگزار شد و جامعه اسلامی دانشجویان توانست با کسب 422 رای در رقابت با انجمن اسلامی دانشجویان این دانشگاه به عنوان نماینده تشکل های دانشجویی انتخاب شود.

وی با بیان اینکه جامعه اسلامی دانشجویان با پیروزی در این انتخابات به عضویت شورای فرهنگی دانشگاه در خواهد آمد، افزود: این تشکل از این پس و به مدت مدت 2 سال به عنوان نماینده دانشجویان در جلسات حضور یافته و در تصمیم گیری های فرهنگی دانشگاه سهیم خواهد بود.

معاون فرهنگی دانشگاه ایلام ضمن تقدیر از دانشجویان که با شرکت آگاهانه خود در این انتخابات، دغدغه مند بودن خود را به نمایش گذاشتند، تصریح کرد: شاهد یکی از پورشورترین انتخابات 10 سال اخیر این دانشگاه بودیم؛ در این انتخا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جامعه اسلامی دانشجویان نماینده تشکل های دانشجویی دانشگاه ایلام شد

جامعه اسلامی دانشجویان نماینده تشکل های دانشجویی دانشگاه ایلام شد