مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 11:552023-06-25سياسي

ایجاد کارگروه مشترک برای آموزش اعضای شوراها و قضات دیوان عدالت اداری


من پیشنهاد می کنم کارگروه مشترکی بین دیوان عدالت اداری، وزارت کشور و شورای عالی استان ها شکل بگیرد، این موضوع را پیگیری کنیم تا خوب نوکری مردم را کنیم و قطعا آموزش برای اعضای شورا ها و قضات نیاز است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، احمد صادقی در یکصد و پنجاه و هفتمین جلسه شورا و پس از ارایه  گزارش حجت الاسلام مظفری رییس دیوان عدالت اداری گفت: ابتدا خدا را شاکریم که استاد عزیزمان  آقای چمران سلامتی خود را بازیافتند و امیدواریم خداوند منان طول عمر با برکت و با عزت به ایشان عطا فرماید.

  وی ادامه داد: هفته قوه قضاییه را نیز گرامی می داریم و خیر مقدم می گوییم به جناب آقای حجت الاسلام مظفری و  برای همه کسانی که همه وجودشان  را برای زندگی آرام و همراه عدالت مردم وقف کردند، این هفته را  تبریک می گوییم .

  صادقی در ادامه خطاب به حجت الاسلام مظفری رییس دیوان عدالت اداری کشور گفت: بسیاری از پرونده هایی که در دیوان عدالت اداری مطرح می شود به جهت مغایرت قانونی تصمیمات شوراها یا شهرداری هاست و یا در راستای  اجرای نادرست مصوبات و قوانین توسط مجریان و مدیران اجرایی است .

همچنین  بسیاری از تصمیمات و مصوبات که منجر به شکایات می شوند جهل به قانون بالادستی و عدم اشرافیت به مبانی حقوقی از طرف اعضای شوراها است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد کارگروه مشترک برای آموزش اعضای شوراها و قضات دیوان عدالت اداری

ایجاد کارگروه مشترک برای آموزش اعضای شوراها و قضات دیوان عدالت اداری