مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 14:102023-06-25سياسي

ادارات دیلم با ستاد اربعین همکاری کاملی داشته باشند


همه ادارات شهرستان دیلم در راستای ارائه هر چه بهتر خدمات به زوار امام حسین (ع) و همکاری با ستاد اربعین اهتمام جدی داشته باشند.

- بوشهر- فرماندار دیلم گفت: همه ادارات شهرستان دیلم در راستای ارائه هر چه بهتر خدمات به زوار امام حسین (ع) و همکاری با ستاد اربعین اهتمام جدی داشته باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد اسدی ظهر یکشنبه در نشست ستاد هماهنگی اربعین حسینی شهرستان دیلم با بیان اینکه پیاده روی اربعین حسینی فقط یک راهپیمایی نیست، اظهار داشت: پیاده روی اربعین، سمبل وحدت و ولایتمداری است و اثرات فرهنگی و معنوی بزرگی بر ملت گذاشته است.

رییس ستاد اربعین شهرستان دیلم به اجتماع میلیونی مردم در اربعین حسینی اشاره کرد و گفت: میلیون ها نفر از مردم عشق و علاقه خود را به اهل بیت و امام حسین (ع) اظهار می کنند که این حضور نمادی از وحدت بین مسلمانان و تذکری به دشمنان اسلام است.

فرماندار دیلم افزود: اربعین حسینی سرمایه بزرگی است که برگزاری با شکوه آن مورد تأکید رهبر معظم انقلاب نیز است و وقتی دشمنان اسلامی هزینه های زیادی را برای کم رنگ کردن مراسم اربعین صرف می کنند نشان می دهد که این مراسم تا چه میزان در جهان اسلام تأثیر گذار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادارات دیلم با ستاد اربعین همکاری کاملی داشته باشند

ادارات دیلم با ستاد اربعین همکاری کاملی داشته باشند