مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 13:352023-07-10سياسي

اجتماع بزرگ مردمی حافظان عفاف و حجاب در تبریز برگزار می شود


معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به برگزاری اجتماع بزرگ مردمی حافظان عفاف و حجاب گفت: اجتماع بزرگ مردمی در هفته عفاف و حجاب باهدف گسترش و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب روز چهارشنبه 21 تیرماه با حضور اقشار مختلف مردم تبریز در سنگ فرش مصلای .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، تراب محمدی ظهر امروز در جلسه هماهنگی برنامه های هفته عفاف و حجاب اظهار کرد: اجرای طرح ترویج فرهنگ عفاف و حجاب موضوعی دینی، انسانی و قانونی است و برای گسترش این فرهنگ باید تمام دستگاه های متولی اهتمام داشته باشند در نهایت تلاش کنیم این فرهنگ در دل های مردم نهادینه شود.

وی با اشاره به تغییر نگرش ها و دیدگاه های افراد جامعه در مواجهه با هنجارها گفت: دشمن با به کاربستن تمام ظرفیت خود در فضای مجازی متأسفانه دیدگاه برخی از افراد جامعه اسلامی ایران را دچار تزلزل کرده است؛ لذا اهمیت و توجه به جایگاه ویژه خانواده به عنوان اولین و اصلی ترین کانون تربیت نسل باید موردتوجه قرار گیرد.

  معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی عفاف و حجاب را یکی از اولویت های مهم فرهنگی در استان آذربایجان شرقی عنوان کرد و افزود: در همین راستا مدیران دستگاه ها و اعضای جلسه باید اهتمام کافی را در جهت اجرای کلیه مصوبات این جلسات داشته باشند؛ ضمن اینکه اقدامات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجتماع بزرگ مردمی حافظان عفاف و حجاب در تبریز برگزار می شود

اجتماع بزرگ مردمی حافظان عفاف و حجاب در تبریز برگزار می شود