مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 15:502023-07-11سياسي

مدرسه ادب وهنر انقلاب اسلامی رویش در همدان تشکیل می شود


رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان همدان گفت: مدرسه ادب و هنر انقلاب اسلامی رویش با هدف توانمند سازی نوجوانان و کشف استعدادها در همدان تشکیل می شود.

- محمد مهدی سموات در گفتگو با خبرنگار مهر بابیان اینکه مدرسه ادب و هنر انقلاب اسلامی رویش بر اساس نیازسنجی که در استان همدان انجام شد، شکل گرفته است، اظهار کرد: با توجه به نیاز فوری و جدی به هنر و ادبیات متعهد و انقلابی در استان همدان، هدف از تشکیل مدرسه رویش توجه به استعدادهای کشف نشده و کمتر توجه شده، افزایش کمی و کیفی ظرفیت هنرمندان انقلاب اسلامی، بالا بردن درک و مهارت های ادبی و هنری و توانمندسازی نوجوانان است.

وی افزود: با توجه به نیازهای موجود، هسته سازی مدرسه ادب و هنر رویش برنامه ریزی شد که با تعامل با مجموعه های فرهنگی و هنری فعال و همراهی آحاد مردم، پس از اعلام فراخوان و ثبت نام اولیه، هنرآموزان تعیین سطح شده و در کلاس ها شرکت کنند.

رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان همدان با اشاره به ثبت نام در این مدرسه گفت: با توجه به اینکه مدل مدرسه رویش مدلی پرورشی (و نه صرفاً آموزشی) و خلاقیت محور است، برنامه مدرسه رویش بر اساس گزینش اولیه طراحی خواهد شد و افرادی که ثبت نام می کنند تعیین سطح خواهند شد و بر مبنای این تعیین سطح، استاد و مربی و تعداد جلسات هر رشته، مشخص خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدرسه ادب وهنر انقلاب اسلامی رویش در همدان تشکیل می شود

مدرسه ادب وهنر انقلاب اسلامی رویش در همدان تشکیل می شود