مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 18:002023-07-18اقتصادي

120 میلیارد تسهیلات اشتغالزایی در همدان پرداخت شده است


معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری همدان گفت: 120 میلیارد تسهیلات اشتغالزایی توسط بنیاد علوی و بنیاد برکت در شهر همدان پرداخت شده است که کمک بزرگی به امر اشتغالزایی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اسدالله ربانی مهر ظهر سه شنبه در نشست مشترک مدیران بنیاد علوی و بنیاد برکت، بانک ها و دستگاه های متولی تسهیلات اشتغال زایی اظهار کرد: بنیاد علوی و بنیاد برکت در حوزه اشتغال زایی و حمایت از شرکت های دانش بنیان و مشاغل خانگی عملکرد خوبی داشته اند.

وی افزود: بانک ها و دستگاه های متولی همکاری ویژه ای با بنیاد علوی و بنیاد برکت داشته باشند و از ظرفیت این دو مجموعه بزرگ در جهت توسعه اقتصادی استفاده کنند.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری همدان اقدامات بنیاد علوی در دو بخش مرکزی و قهاوند قابل تقدیر است، گفت: اخیراً یک آمبولانس با تمام امکانات از طرف بنیاد علوی به مردم قهاوند اهدا شده است که در حکم یک بیمارستان سیار است و همه امکانات را دارد.

ربانی مهر خاطرنشان کرد: 120 میلیارد تسهیلات اشتغال زایی توسط بنیاد علوی و بنیاد برکت در شهر همدان پرداخت شده است که کمک بزرگی به امر اشتغالزایی است.

وی با اشاره به عملکرد بانک ها در حوزه تسهیلات بیان کرد: مرداد ماه عملکرد بانک ها در حوزه تسهیلات اعلام می شود و انتظار است بانک ها اعتبارات را جذب کنند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

120 میلیارد تسهیلات اشتغالزایی در همدان پرداخت شده است

120 میلیارد تسهیلات اشتغالزایی در همدان پرداخت شده است