مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 17:002023-06-27سياسي

شهر ولیکو ترنوا آماده همکاری با ایران است


معاون کل شهردار شهر ولیکو ترنوا در دیدار با مسعود احمدی رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در بلغارستان گفت: شهر تاریخی ولیکو ترنوا آماده همه گونه همکاری با رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نیکو گنچف معاون کل شهردار شهر ولیکو ترنوا در دیدار با مسعود احمدی رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در بلغارستان گفت: شهر تاریخی ولیکو ترنوا آماده همه گونه همکاری با رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران برای برگزاری نمایشگاه های صنایع دستی و صنایع خلاق و صنایع فرهنگی برای معرفی پیشرفت ها و تاریخ و فرهنگ و تمدن و آداب و سنت های ایران است.

معاون کل شهردار ولیکوترنوا با تاکید بر ارزش و اهمیت تاریخ و فرهنگ و تمدن ایران در دنیا افزود: کشور ایران به عنوان یکی از قدیمی ترین تمدن های جهان با هویتی بسیار ریشه دار و اصیل یکی از مراکز مهم گسترش فرهنگی و تمدنی در جهان امروز محسوب می شود.

نیکو گنچف با اظهار خوشحالی و خرسندی از برگزاری نمایشگاه صنایع دستی ایرانی اسلامی در شهر ولیکو ترنوا گفت: زیبایی و شکوه و عظمت خارق العاده صنایع دستی ایرانی مثال زدنی است و این نمونه کارها را در هیچ کجای دیگر دنیا نمی توان پیدا کرد.

معاون کل شهردار ولیکو ترنوا اضافه کرد صنایع دستی ایران نشان دهنده روح تمدنی و معرفتی و عرفانی و بینش بالای ایرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهر ولیکو ترنوا آماده همکاری با ایران است

شهر ولیکو ترنوا آماده همکاری با ایران است