مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 تیر 1402 ساعت 19:452023-06-23سياسي

بیش از 1000 هکتار اراضی تصرف شده بوشهر به بیت المال بازگشت


رییس کل دادگستری استان بوشهر از بازگشت هزار و 155 متر زمین متصرفی به بیت المال خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از استان بوشهر، مهدی مهرانگیز رییس کل دادگستری استان بوشهر عصر امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار داشت: مهم ترین برنامه دستگاه قضا در استان بوشهر ارتباط با مردم می باشد و در این راستا در سال گذشته دستگاه قضا استان 15 هزار و 670 مورد با مردم ملاقات داشته و به مطالبات آنها توجه شده است.

وی با اشاره به حضور مسئولان قضایی استان بوشهر در مساجد و پاسخگویی به درخواست های مردم بیان کرد: یکی از اقدامات مهم انجام شده آزادسازی بخشی از اراضی نظامی در شهر بوشهر و اجرایی شدن طرح های مختلف عمران شهری از جمله جاده سلامت است.

این مقام مسؤول عنوان کرد: تعیین تکلیف کالاها در انبارهای سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان از موارد مورد پیگیری بوده و سال قبل تمام کالاها تعیین تکلیف شد و 4 هزار میلیارد تومان این کالاها به فروش رسید.

مهرانگیز در خصوص تعیین تکلیف خودرو و موتورسیکلت های توقیفی گفت: در این راستا سال قبل 10 هزار و 370 خودرو و موتورسیکلت توقیفی در استان بوشهر تعیین تکلیف شد.

رییس کل دادگستری استان بوشهر اظهار کرد: ساخت بیمارستان در نقاط مختلف استان مورد پیگیری جدی قرار دارد و با توجه به درآمد 1500 میلیارد تومانی تأمین اجتماع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 1000 هکتار اراضی تصرف شده بوشهر به بیت المال بازگشت

بیش از 1000 هکتار اراضی تصرف شده بوشهر به بیت المال بازگشت