مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 17:202023-06-25سياسي

معرفی سرپرست «مرکز آفرینش های ادبی» و مدیر «دفتر هنر و ادبیات بیداری»


مرتضی قاضی به عنوان مدیر «دفتر هنر و ادبیات بیداری» جانشین مجتبی رحماندوست شد و میلاد عرفان پور نیز به عنوان سرپرست «مرکز آفرینش های ادبی» حوزه هنری معرفی شد.

- معرفی سرپرست مرکز آفرینش های ادبی و مدیر دفتر هنر و ادبیات بیداری مرتضی قاضی به عنوان مدیر دفتر هنر و ادبیات بیداری جانشین مجتبی رحماندوست شد و میلاد عرفان پور نیز به عنوان سرپرست مرکز آفرینش های ادبی حوزه هنری معرفی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی حوزه هنری، آیین تکریم و معارفه مدیران مرکز آفرینش های ادبی و دفتر هنر و ادبیات بیداری برگزار شد.

در این جلسه که با حضور محمدمهدی دادمان رییس حوزه هنری برگزار شد، مراسم تکریم مجتبی رحماندوست مدیر سابق دفتر هنر و ادبیات بیداری برگزار شد و مرتضی قاضی به عنوان مدیر این دفتر معارفه شد.

مرتضی قاضی همچنین در این جلسه از محمدرضا شرفی خبوشان، مدیر سابق مرکز آفرینش های ادبی تقدیر و میلاد عرفان پور به عنوان سرپرست مرکز آفرینش های ادبی معارفه شد.

براساس حکم رییس حوزه هنری، مجتبی رحماندوست به سمت مشاور عالی رییس حوزه هنری منتصب شد و همچنان به عنوان عضو هیات امنای اندیشکده ادبیات پایداری در حوزه هنری به فعالیت ادامه خواهد داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی سرپرست «مرکز آفرینش های ادبی» و مدیر «دفتر هنر و ادبیات بیداری»

معرفی سرپرست «مرکز آفرینش های ادبی» و مدیر «دفتر هنر و ادبیات بیداری»