مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 تیر 1402 ساعت 00:402023-07-06سياسي

احداث مسیرهای جدید فیبر نوری دسترسی مردم به ارتباطات را آسان تر می کند


نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی گفت: اجرای طرح های حوزه ارتباطات و بهره برداری از مسیرهای جدید فیبرنوری در این شهرستان دسترسی مردم به ارتباطات و مخابرات را آسان تر می کند.

- ایسنا/لرستان نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی گفت: اجرای طرح های حوزه ارتباطات و بهره برداری از مسیرهای جدید فیبرنوری در این شهرستان دسترسی مردم به ارتباطات و مخابرات را آسان تر می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدحمیدرضا کاظمی 15 تیرماه در حاشیه آیین آغاز عملیات اجرایی فیبر نوری درب منازل شهرستان پلدختر و معمولان با تبریک عید سعید غدیر از مجموعه اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان تقدیر کرد و افزود: با تلاش های انجام شده عملیات اجرایی 20 کیلومتر فیبر نوری در پلدختر جهت دسترسی آسان مردم به اینترنت آغاز شد.

وی بیان کرد: شهرستان پلدختر قبل از سیل از طریق کوهدشت و رومشکان به فیبر نوری کشور وصل بود و هرگونه اتفاق در مسیر منجر به قطع شبکه ارتباطات در این شهرستان می شد.

کاظمی ادامه داد: وزیر وقت ارتباطات با حضور در شهرستان پلدختر ، مشکلات این حوزه را به عینه مشاهده کردند.

وی بر اهمیت ایمنی ارتباطات تاکید کرد و گفت: خوشبختانه احداث شبکه و مسیر جدید فیبر نوری آزادراه، دهلیج به پلدختر و از پلدختر به خرم آباد پیگیری شده در حال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث مسیرهای جدید فیبر نوری دسترسی مردم به ارتباطات را آسان تر می کند

احداث مسیرهای جدید فیبر نوری دسترسی مردم به ارتباطات را آسان تر می کند