مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 14:502023-07-10سياسي

سمفونی حماسی «خط شکنان» در تالار وحدت قم طنین انداز می شود


در راستای برنامه های اعلام شده کنگره ملی شهدای استان قم، سمفونی خط شکنان به رهبری منوچهر صهبایی چهارشنبه شب در تالار وحدت به اجرا در می آید.

- سمفونی حماسی خط شکنان در تالار وحدت قم طنین انداز می شود ایسنا/قم در راستای برنامه های اعلام شده کنگره ملی شهدای استان قم، سمفونی خط شکنان به رهبری منوچهر صهبایی چهارشنبه شب در تالار وحدت به اجرا در می آید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محسن موحدی رییس ستاد کنگره ملی شهدای استان قم، با اعلام این خبر افزود: سمفونی حماسی خط شکنان یکی از برنامه هایی است که توسط کنگره ملی شهدای قم در راستای فرمایشات و توصیه های رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر استفاده از ابزار هنر برای انتقال پیام شهدا ساخته شده است.

به گفته موحدی، این سمفونی با هدف بزرگداشت یاد و خاطره دلاور مردان لشگر 17 علی بن ابیطالب (ع) قم و ابلاغ پیام و تبیین راه و هدف شهدای بزرگوار دوران دفاع مقدس از مسیر فاخر هنر، ساخته و اجرا می شود.

بر اساس این گزارش سمفونی خط شکنان ساخته بهزاد عبدی است و توسط ارکستر سمفونیک تهران به رهبری منوچهر صهبایی و همراهی گروه کر بنیاد رودکی به رهبری رازمیک اوحانیان اجرا می شود.

شایان ذکر است موسسه کمک به توسعه فرهنگ و هنر برنامه ریزی و اجرای این سمفونی را بر عهده دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سمفونی حماسی «خط شکنان» در تالار وحدت قم طنین انداز می شود

سمفونی حماسی «خط شکنان» در تالار وحدت قم طنین انداز می شود