مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 تیر 1402 ساعت 14:492023-07-14سياسي

انتقادامام جمعه موقت ورامین ازوضعیت فرهنگی اطراف مسجدجامع این شهر


امام جمعه موقت ورامین از وضعیت فرهنگی اطراف مسجدجامع این شهر انتقاد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید محسن محمودی در خطبه های نماز جمعه ورامین با اشاره به 21 تیرماه و روز عفاف و حجاب گفت: تجمعات گسترده و باشکوه هفته عفاف و حجاب پیام واضحی داشت، وضعیت منفعلانه در برخی مدیران و عدم اجرای قانون قابل قبول نیست.

وی اضافه کرد: امروز از سران قوای کشور گرفته تا تمام مدیران و مسئولان وظیفه شرعی دارند، که از حجاب و عفاف و عفت عمومی جامعه حراست کنند، شعار دادن و سخنرانی کار مسئولان نیست، وظیفه آن ها اجرای قانون و حراست از امنیت اخلاقی جامعه است.

محمودی ضمن انتقاد از وضعیت حجاب در برخی ادارات، بانک ها و مراکز صنفی گفت: برخی زنان بی حجاب ناآگاه هستند، باید به این افراد مشاوره و هشدار داد، اما با باندهای فساد و افراد مأمور برای فساد جامعه چه باید کرد.

امام جمعه موقت ورامین خطاب به مسئولان گفت: اینجا شهر شهیدان 15 خرداد است، نگذارید آلوده شود، باید قانون را اجرا کنیم، متولیان اصناف وضعیت برخی مراکز صنفی و پاساژها را اصلاح کنند، مگر قانون نداریم.

وی ضمن انتقاد از وضعیت فرهنگی پارک اطراف مسجد جامع گفت: مسجد جامع نماد دینداری مردم این شهر است، هرکس وارد ورامین می شود، دور مسجد جامع طواف می کند، برخی صحنه ها در پارک اطراف این مسج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقادامام جمعه موقت ورامین ازوضعیت فرهنگی اطراف مسجدجامع این شهر

انتقادامام جمعه موقت ورامین ازوضعیت فرهنگی اطراف مسجدجامع این شهر