مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 09:152023-07-02اجتماعي

270 وسیله بازی کودکان در شهر ایلام غیراستاندارد هستند


هم اکنون 270 وسیله بازی کودکان در شهربازی های زیرمجموعه شهرداری ها در استان وجود دارد که همه آنها غیراستاندارد هستند.

- مهناز همتی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: استانداردسازی وسایل بازی شهربازی ها همواره یکی از دغدغه های اجتماعی بوده که در صورت غفلت خسارت ها و آسیب های مادی و معنوی زیادی برجا می گذارد که پیشگیری از آن نیازمند نظارت مستمر دستگاه های ذیربط و متولیان شهربازی هاست.

مدیرکل استاندارد ایلام گفت: بیشترین مشکل وسایل تفریحی و بازی در زمینه استاندارد متوجه پارک های بازی شهرداری های استان است به نوعی که می توان گفت همه این وسایل غیراستاندارد هستند.

همتی افزود: هم اکنون 270 وسیله بازی کودکان در شهربازی های زیرمجموعه شهرداری ها در استان وجود دارد که همه آنها غیراستاندارد هستند.

مدیرکل استاندارد ایلام گفت: تمامی مسئولیت حوادث و عواقب حقوقی ناشی از استفاده، راه اندازی و بهره برداری از تجهیزات فاقد مجوز استاندارد، متوجه بهره برداران و متولیان خواهد بود.

همتی با تأکید به اینکه نصب تجهیزات بازی در شهربازی و پارک ها منوط به ثبت آن در سامانه نظارت بر وسایل تفریحی است گفت: و این تجهیزات از سوی شرکت بازرسی که مورد تایید سازمان ملی استاندارد است بررسی و مجوز نصب و بهره برداری برای آنها صادر می شود و شهرداران مکلف هستند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

270 وسیله بازی کودکان در شهر ایلام غیراستاندارد هستند

270 وسیله بازی کودکان در شهر ایلام غیراستاندارد هستند