مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 21:402023-06-27سياسي

قدرت بازدارنده ایران باعث وحشت دشمن است


رزمنده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه قدرت بازدارنده ایران باعث وحشت دشمن در عرصه های مختلف شده است، گفت: اکنون ایران در عرصه های مختلف به جایگاهی رسیده که در حوزه موشکی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آستانه اشرفیه، علیجان میرشکار عصر امروز در مراسم سی وششمین سالگرد سردار شهید مهدی خوش سیرت در گلزاری شهدای این شهر با بیان اینکه سیره عملی زندگی شهدا بهترین روش زندگی برای نسل جدید است، اظهار کرد: شهدا با سیره عملی خود به سعادت اخروی و دنیوی رسیده و با خون پاک خود باعث سربلندی این نظام مقدس شدند.

وی با اشاره به روحیه معنوی و عرفانی سردار شهید مهدی خوش سیرت در دوران دفاع مقدس گفت: تمام لحظات شهید مهدی خوش سیرت عرفانی بوده و این شهید همواره مانوس با قرآن و نهج البلاغه بود.

این رزمنده دوران دفاع مقدس با تاکید بر تلاش های بی وقفه شهدایی همچون مهدی خوش سیرت در پیروزی انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس افزود: شهید خوش سیرت یکی از مبارزان با رژیم ستم شاهی و در دوران دفاع مقدس با حضور جبهه های حق علیه باطل سبب استحکام ایران اسلامی شد و اکنون مردم گیلان با پاسداشت این شهید یاد و خاطره او را زنده نگه می دارند.

میرشکار با اشاره به سالروز سالروز شهادت شهید بهشتی و 72 تن از شهدی با وفای وی تصریح کرد: منافقین، گروه های چپ و بنی صدر در دوران انقلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدرت بازدارنده ایران باعث وحشت دشمن است

قدرت بازدارنده ایران باعث وحشت دشمن است