مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 09:562023-07-05سياسي

اشتغال 50 درصدی زندانیان خراسان جنوبی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، جانشین سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی و جمعی از مسوولان بسیج حقوقدانان امروز باحضور در در اداره کل زندان های استان با مدیر کل زندان ها دیدار و گفت وگو کردند.

علی عبدی، مدیر کل زندان های خراسان جنوبی ضمن تبریک دهه ولایت و امامت در این دیدار اظهارداشت: کار سخت و احساس زندانبانی باروحیه جهادی همکاران در زندان های استان توانست در موقعیت های مهم کمترین دسیسه را برای دشمنان انقلاب اسلامی محیا کند.

وی افزود: زندان ها فقط کار نگهداری مجرمین را تنها بر عهده ندارد بلکه در حوزه های فرهنگی تربیتی، اشتغال، قضایی و.

کارهای برای جامعه هدف خود انجام می دهند.

وی با اشاره به این که هم اکنون اشتغال 50 درصدی در زندان های استان صورت گرفته است عنوان کرد: اشتغال و حرفه آموزی در زندان ها یعنی دیگر زندانی وقت خود را به بطالت نمی گذرد و در دوران محکومیت خود حرفه ای را یاد می گیرد.

وی اذعان داشت: در مباحث فرهنگی کار های خوبی انجام شده و بزودی اندرزگاه معراج که با سبک خاصی طرحی و برنامه ریزی شده در زندان مرکزی به بهره برداری می رسید.

مدیر کل زندان های خراسان جنوبی ادامه داد: ما زندانیان را برادران و خواهران خود می دانیم و برای سالم سازی روحی و جسمی آنها از هیچ کوششی دریغ نکرده و سعی کرده ایم با بهبود شرایط نگهداری ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغال 50 درصدی زندانیان خراسان جنوبی

اشتغال 50 درصدی زندانیان خراسان جنوبی