مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 14:202023-07-18سياسي

رتبه نخست ایران در «علم» منطقه


معاون وزیر علوم با اشاره به رتبه نخست ایران در حوزه علم منطقه گفت: باید تلاش کنیم تا در تبدیل علم به عمل نیز حائز رتبه نخست شویم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، محمدرضا محمدزاده عطار امروز در اجلاس اعضای ایرانی اتحادیه دانشگاه های دولتی و مراکز تحقیقاتی حاشیه دریای خزر در تالار حکمت دانشگاه گیلان با تأکید بر حل مسائل و مشکلاتی مردم توسط اعضای این اتحادیه اظهار کرد: اگر این اتحادیه، مشکلات و موانع پیشرفت و مشکلات مردم را حل کند می توان گفت این اتحادیه موفق بوده است.

  وی با اشاره به رتبه نخست ایران در حوزه علم منطقه افزود: باید تلاش کنیم تا در تبدیل علم به عمل نیز حائز رتبه نخست شویم.

  معاون همکاری های علمی و سازمان های تخصصی مرکز همکاری های علمی بین المللی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به فعالیت اتحادیه دانشگاه های دولتی و مراکز تحقیقاتی حاشیه دریای خزر گفت: این اتحادیه از سال 75 تشکیل و از سال 95 دانشگاه گیلان، عهده دار دبیرخانه آن شده اما باید عملکرد این اتحادیه بیش از همیشه موردتوجه باشد زیرا انتظار بر این است تا دستاوردهای این اتحادیه شاخص باشد.

  محمدزاده عطار با اشاره به ظرفیت های دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی عضو اتحادیه حاضر در این اجلاس بیان کرد: اگر این اتحادیه به صورت مؤثر عمل کند، می تواند به عنوان یک ال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رتبه نخست ایران در «علم» منطقه

رتبه نخست ایران در «علم» منطقه