مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 11:452023-07-05سياسي

ضرغامی:مسوولیت فرماندهی سواحل آزاد شده به فرمانداران و استانداران سپرده شد


وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: بر اساس پیشنهادی که در لایحه برنامه هفتم ارایه شد برای در اختیار گرفتن سواحل آزاد شده از سوی میراث فرهنگی، - وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: بر اساس پیشنهادی که در لایحه برنامه هفتم ارایه شد برای در اختیار گرفتن سواحل آزاد شده از سوی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، مسوولیت فرماندهی این مساله به عهده استانداران و شورایی با مسوولیت استانداران و دبیری مدیرکل میراث گردشکری و صنایع دستی گذاشته شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید عزت الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در حاشیه نشست هیئت دولت در جمع خبرنگاران درباره آخرین تحولات آزادسازی سواحل گفت: یکی از مسایل گردشگری در کشور عدم فرماندهی واحد در این بخش است به شکلی که هر کار خوبی که قرار است انجام شود دستگاه های مختلف به حسب انجام وظایف خود می توانند مخالفت هایی داشته باشند.

اما در لایحه برنامه هفتم این مساله حل شده است و مسوولیت این فرماندهی به عهده استانداران گذاشته شد و شورایی پیش بینی شده با مسوولیت استانداران و دبیری مدیرکل میراث گردشکری و صنایع دستی که به این مساله رسیدگی شود.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اظهار کرد: پاشنه آشیل توسعه و رونق کشور، عدم فرماندهی واحد در بسیاری از ماموریت ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرغامی:مسوولیت فرماندهی سواحل آزاد شده به فرمانداران و استانداران سپرده شد

ضرغامی:مسوولیت فرماندهی سواحل آزاد شده به فرمانداران و استانداران سپرده شد