مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 13:102023-07-02فرهنگي

کارگردان فیلم مصلحت : شرایط مهیا شود از ناآرامی های سال گذشته فیلم می سازم


کارگردان فیلم مصلحت با اشاره به سختی های ساخت فیلم سیاسی و اعمال نظرهای بیرون از حیطه وزارت ارشاد ابراز تمایل کرد که از وقایع سال گذشته کشور فیلم بسازد اما درعین حال معتقد است به دلیل پیچیدگی این جریان، - کارگردان فیلم مصلحت با اشاره به سختی های ساخت فیلم سیاسی و اعمال نظرهای بیرون از حیطه وزارت ارشاد ابراز تمایل کرد که از وقایع سال گذشته کشور فیلم بسازد اما درعین حال معتقد است به دلیل پیچیدگی این جریان، باید کمی زمان بگذرد تا بعد.

مهر نوشت: این روزها فیلم مصلحت به کارگردانی حسین دارابی پس از سه سال کش و قوس برسر گرفتن پروانه نمایش روی پرده سینماها رفته تا در میان انبوه فیلم های کمدی، فیلمی با موضوعی سیاسی هم در حال اکران باشد.

سال گذشته  پرونده ای ویژه درباره سینمای سیاسی باز و مطالبی در قالب مقاله و گفت وگوی تفصیلی با چند فیلمساز و تهیه کننده منتشر شد؛ حالا اکران مصلحت بهانه ای شد تا این بحث و محدودیت های ساخت اثر با موضوع های سیاسی و انتقادی ادامه پیدا کند.

حسین دارابی که فیلم هناس را نیز درباره همسر یکی از شهدای هسته ای کارگردانی کرده است، در پاسخ به اینکه با توجه به تجربیاتی که برای اکران مصلحت   پشت سر گذاشته شرایط را برای ساخت فیلم سیاسی چقدر مهیا می داند؟ بیان کرد: واقعیت این است که شرایط اصلاً مهیا نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگردان فیلم مصلحت : شرایط مهیا شود از ناآرامی های سال گذشته فیلم می سازم

کارگردان فیلم مصلحت : شرایط مهیا شود از ناآرامی های سال گذشته فیلم می سازم