مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 08:202023-07-09بين الملل

صف آرایی اشغالگران آمریکایی نزدیک مناطق تحت کنترل ارتش سوریه


منابع محلی در حومه استان دیرالزور از استقرار اشغالگران آمریکایی و نیروهای کرد وابسته به آنها در این مناطق خبر دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، منابع محلی در حومه استان دیرالزور گزارش دادند که نظامیان آمریکایی و نیروهای کرد سوریه دموکرات (قسد) وابسته به آنها در نزدیکی مناطق تحت کنترل دولت سوریه در حومه شرقی دیرالزور مستقر شده است.

بر اساس این گزارش، نیروهای مذکور در طول رود فرات و نزدیک مناطق تحت کنترل نیروهای سوریه مستقر شده و هواپیماهای جنگی آمریکا نیز در حریم هوایی این مناطق به صورت گسترده به پرواز درآمده اند.

منابع محلی تاکید کردند که نیروهای قسد تجهیزات سنگین نظامی خود را به همراه نیروهای مسلح به منطقه روز فرات و دقیقاً در مقابل مناطقی که کنترل آنها در دست نیروهای ارتش سوریه یا نیروهای همپیمان آنها قرار دارد، ارسال کرده اند.

این تجهیزات نظامی متشکل از 500 خودروی زرهی از جمله خودروهای آمریکایی از شهر القامشلی در حومه استان الحسکه به مناطقی نظیر البصیره و العزبه و میدان نفتی العمر که پایگاه غیرقانونی اشغالگران آمریکایی در آن وجود دارد، منتقل شده اند.

منابع محلی اعلام کردند که در این منطقه، هلی کوپترها و پهپادهای آمریکایی به صورت گسترده به پرواز درآمده اند و نیروهای به اصطلاح عضو ائتلاف بین الم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صف آرایی اشغالگران آمریکایی نزدیک مناطق تحت کنترل ارتش سوریه

صف آرایی اشغالگران آمریکایی نزدیک مناطق تحت کنترل ارتش سوریه