مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 20:052023-07-09سياسي

بیش از 80 برنامه طی هفته عفاف و حجاب در قرچک برگزار می شود


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج قرچک گفت: در طول هفته عفاف و حجاب بیش از 80 عنوان برنامه با تعامل مجموعه ها و ادارات شهرستان، حوزه ها و پایگاه های مقاومت در سطح شهرستان برگزار خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قرچک، سرهنگ صمد سلطانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج 15 خرداد شهرستان قرچک، عصر امروز(یکشنبه) در نشست خبری هفته عفاف و حجاب، اظهار کرد: ناحیه مقاومت بسیج قرچک قریب به 2 ماه است که با 3 رویکرد مباحث جنگ شناختی، جهاد تبیین، کارهای فرهنگی و فضاسازی همایش های مختلف در سطح شهرستان، اقدام به برنامه ریزی در هفته عفاف و حجاب می کند.

وی با بیان اینکه وضعیت حجاب در سطح شهرستان رصد شده است و در این خصوص گروه های سفیران مهر اقدام به امر به معروف و نهی از منکر می کنند، گفت: در طول هفته عفاف و حجاب بیش از 80 عنوان برنامه با تعامل مجموعه ها و ادارات شهرستان، حوزه ها و پایگاه های مقاومت در سطح شهرستان برگزار خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج قرچک با دعوت از همه مردم و دغدغه مندان دین و خانواده برای حضور در راهپیمایی مربوط به عفاف و حجاب در این شهرستان بیان کرد: یکی از مهم ترین برنامه های هفته عفاف و حجاب، تجمع و راهپیمایی در روز چهارشنبه 21 تیرماه است که این برنامه از ساعت 17 و 30 دقیقه از میدان امام خمینی(ره) تا مسجد جامع برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 80 برنامه طی هفته عفاف و حجاب در قرچک برگزار می شود

بیش از 80 برنامه طی هفته عفاف و حجاب در قرچک برگزار می شود