مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 13:552023-06-26سياسي

روایت 15 بازنشسته خدابنده ای که برای مددجویان کمیته امداد مسکن می سازند


مسکن بستری برای ایجاد پیوند بین زندگی خانواده و محیط است که در آسایش و رفاه خانواده تأثیر زیادی دارد و موجب احساس عزت و سربلندی و امنیت در ساکنان می شود.

- ایسنا/زنجان مسکن بستری برای ایجاد پیوند بین زندگی خانواده و محیط است که در آسایش و رفاه خانواده تأثیر زیادی دارد و موجب احساس عزت و سربلندی و امنیت در ساکنان می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان، ساخت مسکن همواره یکی از موضوعات مورد توجه دولت های مختلف بوده است و برنامه های مختلفی را در این حوزه اجرا کرده اند.

اما گذشته از این تکالیف سازمانی برخی از خیرین هستند که بی مزد و منت و بدون توجه به روال اداری به صورت خودجوش و در راه رضای خدا در بحث مسکن وارد عمل شده و نیازمندان بسیاری را خانه دار کرده اند.

مرکز نیکوکاری 313 شهید عزیزی خدابنده از جمله این خیریه ها و مراکز است که در حوزه مسکن ورود خوبی داشته و در این حوزه فعالیت های چشمگیری انجام داده است.

این مرکز با بهره گیری از توان تخصصی هیئت امنا و با شناسایی خانواده های نیازمند، اقدامات قابل توجهی برای مسکن دار کردن آنها انجام داده است.

مسئول مرکز نیکوکاری 313 شهید عزیزی خدابنده می گوید: همه 15 عضو هیأت امنای این مرکز بازنشسته هستند و در حوزه ساخت وساز مسکن سررشته دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت 15 بازنشسته خدابنده ای که برای مددجویان کمیته امداد مسکن می سازند

روایت 15 بازنشسته خدابنده ای که برای مددجویان کمیته امداد مسکن می سازند