مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 00:002023-07-07ورزشي

رقابت 600 تکواندوکار استان تهران در پردیس


معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش جوانان استان تهران گفت: 600 تکواندوکار دختر و پسر نوجوان استان تهران طی دو روز در پردیس به رقابت پرداختند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پردیس، علی ایرجی معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش جوانان استان تهران بعد از ظهر امروز در حاشیه برگزاری اولین دوره مسابقات المپیاد استعدادهای برتر در رشته تکواندو در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به ابتکار استان تهران اولین دوره مسابقات المپیاد تکواندو به صورت داخلی و با هدف شناسایی استعدادها و تعیین ظرفیت شهرستانهای استان تهران در سالن 2 هزار نفری پارک فناوری پردیس در حال برگزاری است.

وی ضمن تقدیر از تعامل و تمایل ادارات شهرستان پردیس برای برگزاری مسابقات تکواندو نوجوانان دختر و پسر، ابراز کرد: در پردیس جدا از نتایجی که به دست می آید یک ظرفیت جدید را شناسایی کردیم که فضای استاندارد و خوابگاه مناسب است که دستگاهای شهرستان برای برگزاری مسابقات از آن بهره می برند.

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش جوانان استان تهران افزود: چهارمین دوره مسابقات المپیاد استعدادهای برتر تکواندو را در پیش داریم و این مسابقات با هدف انتخاب نفرات برتر و حضور شایسته تر تیم های استان تهران در رقابت های کشوری برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت 600 تکواندوکار استان تهران در پردیس

رقابت 600 تکواندوکار استان تهران در پردیس