مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 20:152023-07-02بين الملل

سومین حاجی کردستانی هم در مکه جان سپرد


سومین حاجی کردستانی پس از انجام اعمال حج در مکه مکرمه درگذشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی حج و زیارت استان کردستان، کاوه شیرزادی اظهار کرد: حاج عبدالله ویسی زائر 71 ساله اهل زرینه از توابع شهرستان دیواندره به علت بیماری زمینه ای، کهولت سن و ایست قلبی در سرزمین مقدس وحی به لقاءالله پیوست.

وی افزود: پیش از این نیز مسن ترین حاجی اعزامی کشور به نام مصطفی محمودزاده با 111 سال از شهرستان بانه و صالح باقدم اهل شهرستان مریوان نیز بر اثر شدت گرما در مکه مکرمه دار فانی را وداع گفتند.

سرپرست حج و زیارت کردستان با بیان اینکه حاج عبدالله ویسی سومین حاجی استان است که در سرزمین وحی دعوت حق را لبیک گفته است، یادآور شد: گرمای امسال در عربستان در 25 سال اخیر بی سابقه بوده و همین امر باعث شده است تعدادی از زائران گرمازده شوند.

وی افزود: اعزام کاروان های حجاج کردستانی به سرزمین وحی از 28 خرداد تا اول تیرماه ادامه داشت و هزار و 340 نفر در قالب 9 کاروان از شهرهای مختلف استان به سرزمین وحی اعزام شدند.

شیرزادی خاطرنشان کرد: کاروان های اعزامی از استان به تفکیک شامل سه کاروان از سنندج، یک کاروان از مریوان، یک کاروان از سقز، 2 کاروان از بانه، یک کاروان از دهگلان و یک کاروان نیز از بیجار و قروه بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سومین حاجی کردستانی هم در مکه جان سپرد

سومین حاجی کردستانی هم در مکه جان سپرد