مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 تیر 1402 ساعت 12:002023-07-13ورزشي

بزرگداشت هفته عفاف و حجاب با 30 عنوان برنامه در بام ایران


شهرکرد_مسئول بسیج جامعه زنان سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) از اجرای بیش از 30 عنوان برنامه به مناسبت هفته عفاف و حجاب در استان چهارمحال و بختیاری خبرداد.

- شهرکرد_مسئول بسیج جامعه زنان سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) از اجرای بیش از 30 عنوان برنامه به مناسبت هفته عفاف و حجاب در استان چهارمحال و بختیاری خبرداد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، راضیه تاجی پیش از ظهر پنج شنبه در جمع خبرنگاران با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عرصه عفاف و حجاب، اظهار کرد: 21 تیرماه که در تقویم رسمی کشور به عنوان روز عفاف و حجاب نام گذاری شده، یادآور دل بستگی زن ایرانی مسلمان به آموزه های دینی و حفظ بنیان مستحکم خانواده است.

وی افزود: با توجه به راه اندازی قرارگاه عفاف و حجاب، برنامه های متنوع فرهنگی، بصیرتی هم زمان با هفته عفاف و حجاب در نواحی، حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج سراسر استان چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.

تاجی گفت: اجتماع بزرگ خانوادگی با عنوان مدافعان حریم خانواده ، مسابقات کتاب خوانی، نقاشی، نمایشگاه های حجاب و عفاف، دیدار دختران نوجوان و جوان با مادران شهدای مدافع امنیت و مدافع حرم، پیاده روی های عمومی و مسابقات ورزشی، استفاده از مشاورین توانمند در موضوع عفاف و حجاب و مقابله با مدگرایی و همچنین ترویج ازدواج آسان، برگزاری اردوهای زیارتی، برپایی غ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگداشت هفته عفاف و حجاب با 30 عنوان برنامه در بام ایران

بزرگداشت هفته عفاف و حجاب با 30 عنوان برنامه در بام ایران