مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 15:552023-06-22اجتماعي

شناسایی 42 روستای در معرض خطر سوانح طبیعی


مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین گفت: با توجه به مخاطرات طبیعی استان، طی نشست های متعدد کارشناسی، 42 روستای اولویت دار و در معرض مخاطرات طبیعی استان شناسایی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمد رضا علیمی مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین در جلسه ستاد پیشگیری هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان با اشاره به اینکه، استان قزوین به جهت موقعیت جغرافیایی و شرایط اقلیمی و آب و هوایی از گذشته تا به حال شاهد مخاطرات و حوادث طبیعی مختلف بوده است، اظهار داشت: برنامه ریزی و هدایت در زمینه ایجاد و ارتقا روش های جبران خسارات نظیر استفاده از بیمه ها ضروری می باشد و بر همین اساس پوشش بیمه ای تمامی اموال منقول و غیر منقول دستگاه های مشمول ماده 2 قانون مدیریت بحران کشور از سوی آنان ضروری و لازم الاجرا می باشد.

علیمی افزود: فرمانداران و رؤسای ستاد مدیریت بحران شهرستان ها می بایست نظارت دقیق در زمینه برخورد با متصرفین حریم بستر رودخانه ها در شهرستان مربوطه داشته باشند تا شاهد کاهش خسارات و تلفات در مواجهه با حوادث طبیعی باشیم.

وی افزود: در راستای اجرایی نمودن بند چ ماده 13 قانون مدیریت بحران کشور پیگیری ها و مکاتبات متعددی از سوی اداره کل مدیریت بحران استان با کلیه دستگاه های اجرایی صورت گرفته است و در صورت عدم اقدام به موقع از سو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 42 روستای در معرض خطر سوانح طبیعی

شناسایی 42 روستای در معرض خطر سوانح طبیعی