مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 16:452023-06-25اقتصادي

جامعه ما در معرض خطر و آسیب جدی است


گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمد حسین طارمی؛ در ماه های گذشته نوسانات قیمت ارز آنقدر سر به فلک کشیده که ناگزیر سفره مردم در دهک های متوسط و پایین روز به روز کوچکتر شده است.

- بر اساس نظر کارشناسان اقشار کارگر و کم درآمد، کارمندان خرد و حتی مشاغل آزاد در سطح جامعه و بازار با شرایط نامطلوبی دست و پنجه نرم می کنند و طبیعتا این شرایط با اتفاقات ناهنجاری همچون ناآرامی و اغتشاش، حس افسردگی و بی هدفی، طلاق و افزایش اعتیاد و هزاران مسئله دیگر رقم می خورد.

گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو ، محمد حسین طارمی؛ در ماه های گذشته نوسانات قیمت ارز آنقدر سر به فلک کشیده که ناگزیر سفره مردم در دهک های متوسط و پایین روز به روز کوچکتر شده است.

ناخواسته در سالیان گذشته تا به امروز اقتصاد و بازار جامعه ایران ما با افزایش قیمت دلار گره خورده است؛ به گونه ای که با یک تغییر کوچک تمامی قیمت ها از پوشاک و لوازم خانگی تولید داخل تا شیر گاوداری های روستایی نیز افزایش پیدا می کند.

گرانی و تغییر قیمت اکثرا با حالتی افسار گریخته در مسکن و خودرو تبلور پیدا می کند تا جایی که قیمت یک دستگاه تولید داخلی با یک خودرو وارداتی با آپشن های بالاتر برابری می کند؛ آنقدر این افزایش چشمگیر می شود که حتی نماینده مجلس شورای اسلامی نیز خودروی لندکروز را با خودروی داخلی ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جامعه ما در معرض خطر و آسیب جدی است

جامعه ما در معرض خطر و آسیب جدی است