مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 20:502023-07-10اقتصادي

عملیات اجرایی نقطه اتصال سه محور ترانزیتی در استان فارس آغاز شد


معاون برنامه ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی گفت: با آغاز عملیات اجرایی محور کوهنجان – کوار به طول 24 کیلومتر ، ارتباط سه محور ترانزیتی در استان فارس برقرار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، امیر محمود غفاری در آیین آغاز عملیات اجرایی قطعه اول محور کوهنجان – کوار افزود: لذا امیدواریم با قرار گرفتن این پروژه مهم در میان مصوبات سفر و تأمین اعتبار آن، بتوانیم آنرا به سرعت پیش ببریم.

وی ادامه داد: همچنین، تأمین منابع مالی این پروژه به جز از محل منابع مالی دولت، از طریق معادن، نفت و وزارت نیرو نیز امکان پذیر خواهد بود.

او اظهار کرد: این محور از نظر ترافیکی هم برای منطقه و هم کل کشور دارای اهمیت است و در کنار این قطعا بحث رونق یافتن منطقه نیز از اهمیت ویژه برخوردار است.

معاون برنامه ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی گفت: همزمان با اجرای اجرای این پروژه، بحث بهسازی ادامه مسیر به سمت جاده فسا را نیز دنبال خواهیم کرد.

محور کوهنجان – کوار تکمیل کننده بخشی از رینگ دوم کمربندی شیراز خواهد بود.

مدیر کل راه و شهرسازی فارس هم گفت: محور کوهنجان – کوار که در راستای توسعه شبکه راههای استان احداث می شود، تکمیل کننده قستی از رینگ دوم کمربندی شیراز خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات اجرایی نقطه اتصال سه محور ترانزیتی در استان فارس آغاز شد

عملیات اجرایی نقطه اتصال سه محور ترانزیتی در استان فارس آغاز شد