مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 14:452023-06-26سياسي

یادواره شهدای وزارت راه و شهرسازی در کرمان/ لزوم الگوگیری از شهدا در خدمت به مردم


همزمان با پنجمین روز از هفته قوه قضاییه، یادواره شهدای وزارت راه و شهرسازی در کرمان برگزار و بر الگوگیری از سیره شهدا در مسیر خدمت به مردم تاکید شد.

- ایسنا/کرمان همزمان با پنجمین روز از هفته قوه قضاییه، یادواره شهدای وزارت راه و شهرسازی در کرمان برگزار و بر الگوگیری از سیره شهدا در مسیر خدمت به مردم تاکید شد.

محمدباقر اسلامی معاون دادگستری استان کرمان امروز پنجم تیرماه در این مراسم اظهار کرد: یکی از وظایف ما در قبال کسانی که به آنها مدیون هستیم، این است که نگذاریم رنگ غربت بر چهره آنها بنشیند.

وی افزود: شهدا رهپویان راه درستی، صداقت، شجاعت و خدمتگزار بوده اند و با استمداد از روح آنها می توان در مسیر صحیح حرکت کرد.

رییس ستاد بزرگداشت هفته قوه قضاییه در استان کرمان بیان کرد: برای نخستین بار در استان مقرر شد که در هفته قوه قضاییه ضمن بزرگداشت یاد شهید بهشتی، یاد و خاطره سایر شهدای حادثه هفتم تیرماه نیز گرامی داشته شود و امیدواریم این حرکت طی سال های آینده به صورت کشوری انجام شود.

وی بر الگوگیری از شهدا در مسیر خدمت به مردم تاکید کرد.

همچنین رضا حافظی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان در این مراسم گفت: سال 1360 به دلیل کوردلی های دشمنان، صدمات و حوادث غم انگیزی را شاهد بودیم که با درایت امام راحل، انقلاب از این پیچ دشو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادواره شهدای وزارت راه و شهرسازی در کرمان/ لزوم الگوگیری از شهدا در خدمت به مردم

یادواره شهدای وزارت راه و شهرسازی در کرمان/ لزوم الگوگیری از شهدا در خدمت به مردم