مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 19:452023-07-09اقتصادي

طرح جامع منطقه نمونه گردشگری «سقزچی» در حال تهیه است


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: سرمایه گذار منطقه نمونه گردشگری «سقزچی» با دریافت مجوز تاسیس در فروردین ماه در حال تهیه طرح جامع برای پروژه است.

- اردبیل- مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: سرمایه گذار منطقه نمونه گردشگری سقزچی با دریافت مجوز تاسیس در فروردین ماه در حال تهیه طرح جامع برای پروژه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسن محمدی ادیب بعدازظهر یکشنبه در جلسه رفع موانع و مشکلات سرمایه گذاری در منطقه نمونه گردشگری سقزچی نیر اظهار کرد: رونق منطقه نمونه گردشگری سقزچی از مطالبات مردم شهرستان نیر است که سال ها راکد مانده بود و بهره برداری از پتانسیل طبیعی این منطقه در دستور کار اداره کل میراث فرهنگی قرار دارد.

وی با بیان اینکه مجوز تأسیس این منطقه نمونه گردشگری در فروردین ماه سال جاری صادر شده است، گفت: سرمایه گذار این پروژه در حال تهیه طرح جامع برای پروژه است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل بیان کرد: جلسه رفع موانع و مشکلات سرمایه گذاری در منطقه نمونه گردشگری سقزچی نیر با حضور استاندار اردبیل، سرمایه گذار و مدیران دستگاه های اجرایی مرتبط برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح جامع منطقه نمونه گردشگری «سقزچی» در حال تهیه است

طرح جامع منطقه نمونه گردشگری «سقزچی» در حال تهیه است