مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 11:402023-07-06اقتصادي

افزایش 2797 مگاولت آمپری ظرفیت شبکه برق خوزستان


مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان گفت: از مهرماه سال قبل تاکنون 2797 مگاولت آمپر در بخش پست شبکه تحت نظارت این شرکت ظرفیت سازی شد.

- ایسنا/خوزستان مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان گفت: از مهرماه سال قبل تاکنون 2797 مگاولت آمپر در بخش پست شبکه تحت نظارت این شرکت ظرفیت سازی شد.

محمود دشت بزرگ در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: بعد از فروکش کردن گرما و عبور موفقیت آمیز از پیک مصرف تابستان 1401، عملیات ایجاد ظرفیت جدید در دو استان خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد با سرعت بیشتری ادامه پیدا کرد.

وی افزود: با تسریع در انجام پروژه هایی که از سال های قبل عملیات اجرایی آن ها آغاز شده بودند و تعریف پروژه های جدید متناسب با آنالیز و نیاز شبکه به تقویت، از مهرماه سال 1401 تاکنون در قالب 18 پروژه 2797 مگاولت آمپر ظرفیت سازی صورت گرفت.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان با بیان اینکه ارزش سرمایه گذاری این 18 پروژه 37 هزار و 660 میلیارد ریال بوده است، تصریح کرد: برخی از این پروژه ها با همکاری بخش خصوصی به سرانجام رسیده است و هماهنگی و بهره برداری از آن ها به عهده این شرکت خواهد بود.

دشت بزرگ ادامه داد: این پروژه ها که یک اقدام مهم در تقویت زیرساخت ها محسوب می شوند، باعث رفع افت ولتاژ در مناطقی از شبکه که مشکلاتی داشته اند شده است و باعث پایداری بیشتر شبکه برق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 2797 مگاولت آمپری ظرفیت شبکه برق خوزستان

افزایش 2797 مگاولت آمپری ظرفیت شبکه برق خوزستان