مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 13:002023-07-02ورزشي

هسته های پژوهشی با رویکرد شناختی در حوزه ورزش ایجاد می شود


معاون پژوهشی، فناوری و زیرساخت ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی معاونت علمی گفت: هسته های پژوهشی با رویکردهای شناختی در حوزه ورزش ایجاد می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، حسین عزیزی، معاون پژوهشی، فناوری و زیرساخت ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی معاونت علمی، خواستار تشکیل هسته های پژوهشی با رویکردهای شناختی در حوزه ورزش شد و از محققان و متخصصان برای فعالیت در این حیطه دعوت به همکاری کرد.

عزیزی افزود: با توجه به طرح درخواست معاون پژوهشی ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی معاونت علمی، هسته های پژوهشی با رویکردهای شناختی در حوزه ورزش ایجاد می شود.

وی با تشریح بیش از یک دهه فعالیت ها و اقدامات این ستاد در امر ترویج، ارتقا و گسترش علوم شناختی و حمایت از توسعه و ایجاد مراکز تحقیقاتی و تخصصی در مراکز علمی، آموزشی و درمانی، گفت: پرورش و ارتقای کارکردهای شناختی جامعه ایرانی یکی از اولویت های ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری است عزیزی با بیان اینکه حمایت از طرح های تحقیقاتی برای طراحی، تولید و بومی سازی ابزارها و تجهیزات شناختی در کشور از سیاست های ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی معاونت علمی محسو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هسته های پژوهشی با رویکرد شناختی در حوزه ورزش ایجاد می شود

هسته های پژوهشی با رویکرد شناختی در حوزه ورزش ایجاد می شود