مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 00:002023-07-10سياسي

تهیه دانش نامه دفاع مقدس پل دختر با قدرت و قوت دنبال شود


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس لرستان گفت: تهیه دانش نامه دفاع مقدس پل دختر باید باشتاب، دقت، هم افزایی نهادها و دستگاه ها و با قدرت و قوت دنبال شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پل دختر، سرهنگ محسن رشیدی شام گاه دوشنبه در جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس با محوریت دانش نامه دفاع مقدس شهرستان پل دختر برتلاش در راستای تهیه و تدوین دانش نامه دفاع مقدس به دور از هرگونه انگیزه مادی با یاری گرفتن از شهدا تاکید کرد و اظهار کرد: تهیه دانش نامه دفاع مقدس در شهرستان ها رزق معنوی است که نصیب متولیان امر شده و به هر کسی نمی رسد.

وی بر اهمیت دانش نامه تاکید کرد و افزود: حضرت امام راحل در مقایسه عبادت با یک وصیت نامه شهدا  خطاب به علما می فرماید 50 سال عبادت کردید یک بار نیز وصیت نامه شهدا را مطالعه کنید.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس لرستان عمل به وصایا شهدا را ضامن رفع بسیاری از مسایل و مشکلات فرهنگی و اجتماعی دانست و گفت: خلا این موضوع امروز توزیع و تبیین مسایل و ارزش های فرهنگی را روی دوش مقام معظم رهبری گذاشتند.

وی افزود: یک هزار و 480 وصیت نامه از شهدا استان و کتابی از وصایای  مربوط به 336 شهید پل دختر توسط مسئول دانش نامه دفاع مقدس در استان تهیه شده که تعدادی از این وصایا نیز در کتاب نیامده و انتظا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهیه دانش نامه دفاع مقدس پل دختر با قدرت و قوت دنبال شود

تهیه دانش نامه دفاع مقدس پل دختر با قدرت و قوت دنبال شود