مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 09:302023-07-03سياسي

ترویج فرهنگ ازدواج آسان نیاز امروز جامعه است


امام جمعه گناوه با تاکید بر اینکه همه باید به امر ازدواج جوانان کمک کنند گفت: ترویج فرهنگ ازدواج آسان نیاز امروز جامعه ما است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام رکنی حسینی یکشنبه شب در مراسم ازدواج 20 زوج جوان در قالب جشن های وصال به مناسبت دهه امامت و ولایت در گناوه اظهار داشت: ترویج فرهنگ ازدواج آسان نیاز امروز جامعه ما است.

امام جمعه گناوه افزود: پیوند زناشویی پیوند مقدسی است که در دین آموزه های مبین اسلام بر آن تاکید فراوان شده است و بر اساس آیات الهی، خداوند هدف از ازدواج را مایه آرامش، مودت و محبت بین زوجین بیان فرموده است.

وی تصریح کرد: خداوند در آیات نورانی قرآن کریم به امر ازدواج تاکید کرده است و همه باید کمک کنند و دست جوانان را بگیرند تا زمینه ازدواج آنها را فراهم کنند.

وی گفت: مشکلات و معضلات زیادی در جامعه امروزی بر سر راه ازدواج دختران و پسران وجود دارد و لازم است تا کسانی که می توانند به امر ازدواج جوانان و زندگی موفق جوانان کمک کنند پیش قدم این امر شوند.

وی با تاکید بر نهادینه شدن فرهنگ ازدواج آسان در خانواده ها گفت: متأسفانه امروز به دلیل هزینه های سنگین، چشم وهم چشم ها باعث شده تا امر مهم ازدواج و پیوند آسمانی کمرنگ شود که همه ما وظیفه داریم زمینه و بستر ازدواج جونان را مهیا و آماده کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترویج فرهنگ ازدواج آسان نیاز امروز جامعه است

ترویج فرهنگ ازدواج آسان نیاز امروز جامعه است