مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 10:402023-07-18اقتصادي

جذب 1000 تن قیر رایگان برای اجرای طرح بازآفرینی ساوه


برای اجرای پروژه های بازآفرینی شهری ساوه در محلات هدف، یک هزار تن قیر رایگان از وزارت راه و شهرسازی جذب و در اختیار شهرداری قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوه، امیررضا یوسفیان امروز در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به لزوم تسطیح برخی خیابان های شهر اظهار کرد: برای اجرای پروژه های بازآفرینی شهری ساوه در محلات هدف، یک هزار تن قیر رایگان از وزارت راه و شهرسازی جذب و در اختیار شهرداری قرار گرفت.

وی افزود: این میزان قیر در پروژه های آسفالت معابر بافت فرسوده و سکونت گاه های غیررسمی شهر ساوه به مصرف می رسد که ارزش ریالی آن حدود 93 میلیارد ریال است.

شهردار ساوه بیان کرد: سال گذشته نیز 600 تن قیر رایگان از محل اعتبارات شرکت بازآفرینی شهری ایران و از طریق اداره راه و شهرسازی جذب شد و مابقی قیر رایگان دریافتی از محل سازمان شهرداری ها بوده است.

یوسفیان از افزایش ظرفیت تولید آسفالت شهرداری به یک هزار تن در روز با راه اندازی کارخانه آسفالت 120 تنی شماره 2 خبر داد و خاطرنشان کرد: پروژه بازسازی کارخانه آسفالت دوم سازمان عمران شهرداری با همت نیروهای سازمان و همچنین بخش خصوصی با اعتباری حدود 20 میلیارد ریال انجام شد و آماده برای ورود به چرخه تولید می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب 1000 تن قیر رایگان برای اجرای طرح بازآفرینی ساوه

جذب 1000 تن قیر رایگان برای اجرای طرح بازآفرینی ساوه