مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 13:252023-07-16دانش

برگزاری المپیاد ورزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر کشور در همدان


رییس دانشگاه بوعلی از برگزاری المپیاد ورزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر کشور در همدان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان حسین رضوان ظهر امروز در جمع خبرنگاران از برگزاری چهارمین المپیاد ورزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر کشور در استان خبر داد و اظهار کرد: این المپیاد در راستای کنگره 8 هزار شهید استان همدان در تابستان امسال برگزار می شود.

وی با اشاره به 152 شهید دانشجو و پنج شهید کارمند دانشگاه بوعلی که در این المپیاد یاد و نام آنها گرامی داشته می شود گفت: المپیاد در دو گروه دختران و پسر در 9 رشته فوتسال، والیبال، بسکتبال سه نفر، شنا، تنیس روی میز، دوومیدانی، آمادگی جسمانی و بدمینتون و هفت سنگ برگزار می شود.

رییس دانشگاه بوعلی با اشاره به برگزاری دو افتتاحیه و دو اختتامیه در این المپیاد ویژه دختران و پسران افزود: 10 تا 17 مردادماه دختران و 19 تا 26 مردادماه پسران از 73 دانشگاه در این المپیاد در 9 سالن دانشگاه بوعلی و علوم پزشکی همدان به رقابت خواهند پرداخت.

وی با بیان اینکه استاندار رییس شورای حمایتی المپیاد و مدیرکل ورزش و جوانان به عنوان دبیر این شورا هستند گفت: این المپیاد برای استان مهم است و به این خاطر سازمان ها و اسپانسرهای بخش خصوصی پای کار آمدند و حمایت کننده خواهند بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری المپیاد ورزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر کشور در همدان

برگزاری المپیاد ورزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر کشور در همدان