مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 12:572023-07-04اقتصادي

پیگیر جذب ردیف های ویژه اعتباری برای تعاونی های خراسان جنوبی


مدیر تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی گفت: پیگیریم تا ردیف های ویژه خط اعتباری 2 هزار و 3 هزار میلیارد تومانی را برای حمایت از شرکت های تعاونی فعال در استان جذب کنیم.

- علیرضا رزم، مدیر تعاون اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس از بیرجند اظهارداشت: با روی کار آمدن دولت سیزدهم حمایت ها نیز در راستای کمک به شرکت های تعاونی بیش از پیش افزایش یافته است.

ویافزود: تفاهم نامه هایی مابین وزارت تعاون با بسیج سازندگی، سازمان آموزش فنی و حرفه ای، بنیاد برکت و بنیاد علوی منعقد شده  تا در زمینه های مختلف در روستاها از ظرفیت این بخش ها برای رونق بخشی به فعالیت تعاونی ها استفاده شود.

وی ادامه داد: این حمایت ها خود به نوعی از مهاجرت به شهرها جلوگیری کرده و مهاجرت معکوس را به دنبال داشته و خوشبختانه از لحاظ درآمدی و ارزش زنجیره اقدامات خوبی برای تعاون ها صورت گرفته است.

فعالیت هزار و 44 شرکت تعاونی در خراسان جنوبی مدیر تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی اضافه کرد: وزرات تعاون در مقوله بازاریابی شرکت های تعاونی را مورد حمایت قرار داده به طوری که موجبات حضور شرکت های تعاونی در نمایشگاه های داخلی و بین المللی را فراهم کرده تا به معرفی محصولات و تولیدات و همچن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیر جذب ردیف های ویژه اعتباری برای تعاونی های خراسان جنوبی

پیگیر جذب ردیف های ویژه اعتباری برای تعاونی های خراسان جنوبی