مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 08:152023-07-09اقتصادي

علی آبادی می تواند صنعت، معدن و تجارت را جراحی کند؟


کارنامه مستاجر جدید ساختمان سمیه این بارقه امید را به وجود می آورد که او بتواند دست به یک جراحی بزرگ در حوزه صنعت، معدن و تجارت بزند آن هم به دور از هرگونه تبعیت از اقتصاد دستوری و پرهیز از هرگونه نسخه های کوتاه مدت و مقطعی.

- پس از استیضاح سید رضا فاطمی امین، در خرداد ماه 1401، سرانجام برنامه ها و صلاحیت عباس علی آبادی به عنوان وزیر پیشنهادی صمت از سوی بهارستان نشینان تصویب شد و او با رای اعتماد خانه ملت توانست سکان وزارت صمت را در دست گیرد.

عباس علی آبادی، زاده 1340، اراک استاد دانشگاه است.

او پیشینه ریاست دانشگاه صنعتی مالک اشتر را دارد و  مدیرعامل گروه مپنا است.

از جمله فعالیت ها و پیشینه کاری وی، فعالیت در جهاد سازندگی، مشارکت در اجرا و مدیریت پروژه های نیروگاهی کرخه و کارون 3، مدیریت عاملی شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران و معاونت وزیر نیرو در امور برق و انرژی اشاره کرد.

حالا سکان وزارت صمت در دستان علی آبادی قرار دارد و قرار است طرح جامعی برای حوزه های مختلف صنعت و معدن ارائه دهد که موضوع خودرو نیز یکی از آن است.

هشت طرح مهم علی آبادی، در صفحه توییتر خود از در نظر داشتن برنامه جامع برای این صنعت مهم خبر داده و نوشت : خودروسازی نیازمند یک طرح جامع است و بنده یک طرح جامع در این زمینه دارم که به زودی به مجلس ارائه می دهم .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علی آبادی می تواند صنعت، معدن و تجارت را جراحی کند؟

علی آبادی می تواند صنعت، معدن و تجارت را جراحی کند؟