مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 16:002023-07-06سياسي

کاروان 2 کیلومتری عید غدیر در اسدآباد برپا می شود


سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اسدآباد گفت: کاروان 2 کیلومتری عید غدیر در شهرستان اسدآباد برپا می شود.

- حجت الاسلام ولی الله مصباح در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه جشن غدیر در عصر شب غدیر با مسئولیت ستاد نهضت خواهران و حوزه علمیه الراضیه در محل امامزاده احمد سیدان برگزار خواهد شد، اظهار کرد: خطبه خوانی غدیر از اهم برنامه ها در این مراسم خواهد بود.

وی افزود: برگزاری مراسم جشن غدیر همراه با اطعام توسط هیئت عاشقان ابوالفضل و با همکاری هیأت امنای و پایگاه بسیج مسجد علی ابیطالب (ع) همراه با ایستگاه صلواتی در مقابل مسجد با توزیع 1000 پرس غذا برگزار می شود.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی اسدآباد با بیان اینکه جشن محوری در شب غدیر رأس ساعت 21 توسط هیئت حیدریون و متوسلین به اهل بیت (ع) با همکاری اداره آموزش و پرورش در مجتمع آموزشی خلیج فارس برگزار می شود، گفت: این مراسم همراه با سخنرانی امام جمعه و مولودی خوانی مداحان اهل بیت (ع) و ایستگاه صلواتی و توزیع بسته های معیشتی از دیگر برنامه های شهرستان اسدآباد در عید غدیر خواهد بود.

حجت الاسلام مصباح خاطرنشان کرد: سرکشی به خانواده های سادات توسط اداره تبلیغات و برپایی مراسم های جشن و شادی در ایستگاه های صلواتی در روستاهایی که امام محله و پایگاه بسیج دارند انجام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاروان 2 کیلومتری عید غدیر در اسدآباد برپا می شود

کاروان 2 کیلومتری عید غدیر در اسدآباد برپا می شود