مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 تیر 1402 ساعت 13:152023-06-29اقتصادي

اختصاص تسهیلات 25 میلیاردی به پارک علم و فناوری استان اردبیل


رییس پارک علم و فناوری استان اردبیل با بیان اینکه مشکل اصلی و اساسی پارک علم و فناوری استان کمبود فضای فیزیکی می باشد، اظهار کرد: استان اردبیل اولین استان در کشور است که تسهیلات 25 میلیارد تومانی از محل بند ب جزء یک تبصره 16 اختصاص پیدا کرد که شهریور .

- ایسنا/اردبیل رییس پارک علم و فناوری استان اردبیل با بیان اینکه مشکل اصلی و اساسی پارک علم و فناوری استان کمبود فضای فیزیکی می باشد، اظهار کرد: استان اردبیل اولین استان در کشور است که تسهیلات 25 میلیارد تومانی از محل بند "ب" جزء یک تبصره 16 اختصاص پیدا کرد که شهریور سال جاری در اختیار پارک قرار خواهد گرفت.

یوسف عباسپور در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه پارک علم و فناوری به عنوان متصدی فناوری استان وظیفه حمایت از فناوران و نوآوران داخل پارک و بیرون از پارک را بر عهده دارد، افزود: اقدامات انجام شده در پارک علم و فناوری در راستای تسهیل گری شرکت های فناور و دانش بنیان بوده است.

وی با تأکید بر اینکه مشکل اصلی ما در پارک علم و فناوری استان کمبود فضای فیزیکی است، تصریح کرد: پارک علم و فناوری استان اردبیل در ساختمان استیجاری فعالیت دارد.

عباسپور ضمن اشاره به اینکه استاندار و رییس برنامه و بودجه استان 10 درصد از اعتبارات تملک و دارایی استان در سال گذشته را در اختیار پارک علم و فنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص تسهیلات 25 میلیاردی به پارک علم و فناوری استان اردبیل

اختصاص تسهیلات 25 میلیاردی به پارک علم و فناوری استان اردبیل