مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 تیر 1402 ساعت 12:202023-07-07بين الملل

بیگانگان می توانند ما را به ذغال تبدیل کنند!


یکی از نمایندگان کنگره آمریکا ادعا کرده است که اگر بیگانگان بخواهند، می توانند ما را به ذغال تبدیل کنند اما در حال حاضر برای ما تهدید به شمار نمی روند.

- یکی از نمایندگان کنگره آمریکا ادعا کرده است که اگر بیگانگان بخواهند، می توانند ما را به ذغال تبدیل کنند اما در حال حاضر برای ما تهدید به شمار نمی روند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از دیلی میل، یکی از نمایندگان کنگره در ایالت تنسی آمریکا که در حال بررسی یوفوها است، ادعا کرده که به نظر می رسد این سازه ها در تضاد با فیزیک به آن صورتی که ما می شناسیم، قرار دارند.

تیم بورشت (Tim Burchett)، نماینده حزب جمهوری خواه معتقد است شکی نیست که اشیای موجود در آسمان متعلق به زمین ما نیستند، توانایی حرکت زیر آب را دارند و هرگز دنباله های گرمایی را پشت سر خود به جا نمی گذارند.

بورشت که عضو کمیته نظارت بر مجلس نمایندگان است و بر جلسات پیرامون یوفوها نظارت می کند، گفت که فیلم های طبقه بندی شده هنوز برای عموم منتشر نشده اند.

وی افزود: ما از سال 1947 با پوشش های دولتی سر و کار داشته ایم که احتمالا از حدود سال 1897 و به دنبال حادثه سقوط یوفو در شهر آرورا ایالت تگزاس پدید آمده اند.

بورشت ادامه داد: این فضاپیماهای فرازمینی می توانند سال های نوری را بپیمایند یا با سرعتی حرکت کنند که فیزیک را به چالش می کشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیگانگان می توانند ما را به ذغال تبدیل کنند!

بیگانگان می توانند ما را به ذغال تبدیل کنند!