مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 09:402023-06-26حوادث

3500 کیلوگرم مواد مخدر در استان سمنان کشف و ضبط شد


دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان سمنان گفت: در سال گذشته و به همت نیروی انتظامی و دستگاه قضایی و اطلاعاتی، سه هزار و 500 کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان کشف شده است.

- جعفر معینیان در گفتگو با خبرنگار مهر ، ضمن بیان اینکه در سال گذشته سه هزار و 500 کیلوگرم مواد مخدر در استان سمنان کشف شده است، ابراز کرد: به همت نیروی انتظامی، دستگاه قضایی و اطلاعاتی و … در یک سال گذشته سه هزار و 600 نفر از خرده فروشان و توزیع کنندگان مواد مخدر و همچنین معتادان متجاهر دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه این افراد برای طی مراحل قضایی به مجموعه قضایی استان تحویل داده شدند، ابراز کرد: در کنار برخورد با مواد مخدر، مقوله بازیابی و همچنین درمان نیز در استان از جمله اولویت های ما است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان سمنان از وجود 122 مرکز درمانی دولتی و خصوصی برای معتادان استان خبر داد و ابراز کرد: 25 هزار نفر از افراد بیمار در حوزه اعتیاد توسط این مراکز، درمان شده اند.

معینیان با بیان اینکه طرح یاریگران زندگی همچنین می کوشد تا از ابتدا بتوانیم با مقوله اعتیاد مقابله کنیم، ابراز کرد: این طرح در قالب اقدامات پیشگیرانه اعتیاد با همکاری دستگاه های مختلف فرهنگی، آموزشی، خدماتی و … اجرا در می آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3500 کیلوگرم مواد مخدر در استان سمنان کشف و ضبط شد

3500 کیلوگرم مواد مخدر در استان سمنان کشف و ضبط شد