مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 08:352023-07-18دانش

تکمیل خوابگاه های دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد معطل اعتبار است


سرپرست معاونت فرهنگی و امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی با بیان اینکه تاکنون هیچ تسهیلاتی جهت احداث خوابگاه متاهلی به این دانشگاه اختصاص داده نشده است، - فاضل محمدی مقدم امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با اشاره به قانون جوانی جمعیت و حمایت از خانواده ها در جهت افزایش رفاه دانشجویان متاهل این دانشگاه، گفت: تجهیز 12 واحد خوابگاه متاهلی برای دانشجویان متاهل و شاغل به تحصیل در دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در اولویت قرار دارد.

سرپرست معاونت فرهنگی و امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری افزود: بر این اساس خوابگاه های متاهلی به صورت 6 واحد آپارتمانی در استان بازسازی و نوسازی می شوند، تجهیز این خوابگاه ها نیازمند 10 میلیارد تومان اعتبار است.

وی در ادامه اضافه کرد: تلاش بر این است در صورت تامین اعتبار، تعدادی از این خوابگاه ها تا پایان سال 1402 آماده بهره برداری شود.

محمدی مقدم با بیان اینکه تاکنون هیچ تسهیلاتی جهت احداث خوابگاه متاهلی به این دانشگاه اختصاص داده نشده است، بیان کرد: پیش بینی صورت گرفته حاکی از دریافت وام 70 میلیارد تومانی جهت احداث خوابگاه متاهلی به این دانشگاه است.

سرپرست معاونت فرهنگی و امور دانشجویی علوم پزشکی با اشاره به احداث خوابگاه دانشجویی 400 نفره دانشگاه در مجتمع آموزشی پردیس رح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل خوابگاه های دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد معطل اعتبار است

تکمیل خوابگاه های دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد معطل اعتبار است