مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 13:252023-07-04سياسي

لزوم توجه بیشتر مسئولان به موسسه رازی


رییس موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی با تاکید بر لزوم توجه بیشتر مسئولان به موسسه رازی تصریح کرد: موسسه رازی عمدتا با درآمد اختصاصی اداره می شود و تنها قریب به 8 درصد از اعتبارات مورد نیاز موسسه، - ایسنا/البرز رییس موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی با تاکید بر لزوم توجه بیشتر مسئولان به موسسه رازی تصریح کرد: موسسه رازی عمدتا با درآمد اختصاصی اداره می شود و تنها قریب به 8 درصد از اعتبارات مورد نیاز موسسه، توسط دولت تامین می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر علی اسحاقی در بازدید نماینده ولی فقیه در سازمان تات از موسسه رازی اظهار کرد: مجموعه رازی وظیفه تولید و تحقیق فرآوره های بیولوژیک کشور را بر عهده دارد و حدود 80 درصد نیازهای واکسن پزشکی کشور بیش از 90 درصد واکسن های دامی و بیش از 35 درصد واکسن های طیور کشور را تامین می کند.

وی میزان تولید سالیانه واکسن در این موسسه را بیش از 3.

5 میلیارد دز عنوان کرد و افزود: حوزه تحقیق و توسعه نقش بسیار مهمی در تولید و فرآورده های جدید ایفا می کند و ماحصل تلاش های محققان و دانشمندان رازی در این بخش قابل مشاهده است.

رییس موسسه رازی تاکید کرد: علاوه بر تحقیقات در زمینه پزشکی بخش مهمی از تحقیقات در حوزه بیماری های دام و طیور و به ویژه بیماری های مشترک میان و انسان و دام در موسسه رازی انجام می شود و در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم توجه بیشتر مسئولان به موسسه رازی

لزوم توجه بیشتر مسئولان به موسسه رازی