مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 11:552023-06-28اقتصادي

تشکیل بیش از 2800 پرونده تخلف برای واحدهای اقتصادی خراسان رضوی در بهار امسال


معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی از تشکیل 2833 پرونده تخلف برای واحدهای اقتصادی استان در فصل بهار امسال خبر داد.

- ایسنا/خراسان رضوی معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی از تشکیل 2833 پرونده تخلف برای واحدهای اقتصادی استان در فصل بهار امسال خبر داد.

بخشعلی بیاتی قله زو در گفت وگو با ایسنا درباره بازرسی از واحدهای اقتصادی خراسان رضوی اظهار کرد: در بهار امسال و در قالب اجرای طرح های مختلف نظارتی از جمله نوروز، ضیافت، تعطیلات عید فطر و دهه کرامت در مجموع تعداد 25 هزار و 451 واحد اقتصادی شامل واحدهای صنفی، خدماتی، تولیدی صنعتی، شرکت های بازرگانی، شرکت های دولتی و انبارها و مراکز نگهداری کالا در سطح استان مورد بازرسی قرار گرفتند.

وی افزود: این بازرسی ها با هدف پایش وضعیت بازار کالا و خدمات به ویژه کالاهای اولویت دار و نظارت بر مراکز فعال تجاری و اقتصادی استان و همچنین جلوگیری از هرگونه افزایش بی رویه قیمت ها و عرضه کالای قاچاق انجام شده و در مجموع 2833 پرونده تخلف شامل گران فروشی، کم فروشی، تقلب، عدم درج قیمت و نصب نرخ نامه، عدم صدور فاکتور، عرضه خارج از شبکه، عرضه کالای قاچاق و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل بیش از 2800 پرونده تخلف برای واحدهای اقتصادی خراسان رضوی در بهار امسال

تشکیل بیش از 2800 پرونده تخلف برای واحدهای اقتصادی خراسان رضوی در بهار امسال