مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 16:352023-07-08فرهنگي

میزبانی 13 استان کشور از جشنواره فیلم «حوا»


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی نخستین جشنواره بین المللی فیلم «حوا»، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، اصفهان، فارس، - نمایش آثار و برنامه های نخستین جشنواره بین المللی فیلم حوا همزمان با استان تهران، در 12 استان دیگر کشور پیگیری می شود.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی نخستین جشنواره بین المللی فیلم حوا ، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، اصفهان، فارس، همدان، قم، گلستان، قزوین، کرمانشاه، مازندران، گیلان، تهران و البرز استان هایی هستند که از آثار و مخاطبان نخستین جشنواره بین المللی فیلم حوا میزبانی می کنند.

این رویداد با نمایش آثاری در بخش های ملی و بین الملل و قالب های فیلم بلند سینمایی، فیلم کوتاه داستانی و فیلم مستند در تلاش برای ارتقای جایگاه زنان و تحکیم بنیان خانواده در سینماست.

نخستین جشنواره بین المللی فیلم حوا به همت بنیاد بین المللی گوهرشاد و به دبیری مهدیه سادات محور تا 23 تیر ماه سال جاری در سطح کشور و از 20 تا 23 در تهران برگزار می شود.

این رویداد محوریت موضوع زنان و خانواده را در دستور کار خود دارد و با همکاری مراکز و سازمان های فرهنگی مختلف فعالیت خود را دنبال می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزبانی 13 استان کشور از جشنواره فیلم «حوا»

میزبانی 13 استان کشور از جشنواره فیلم «حوا»