مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 تیر 1402 ساعت 13:102023-07-13سياسي

چمران: 30 درصد برنامه ششم توسعه کشور اجرایی نشده است


رییس مجمع مشورتی روسای شورای اسلامی شهرهای مراکز استانها با بیان اینکه جالی خالی نهاد شوراهای اسلامی شهرها در برنامه هفتم توسعه کشور احساس می شود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، مهدی چمران ظهر امروز در شصت و هشتمین اجلاس مجمع مشورتی روسای شوراهای اسلامی کلانشهرها و مراکز استان های کشور اظهار کرد: از برنامه سوم تا ششم توسعه کشور مدیریت واحد شهری مطرح شده بود ولی در عمل هیچ توجهی به این مقوله نشده و اجرایی نشد.

وی گفت: به اذعان برخی ها نزدیک  به 30 درصد از برنامه های ششم توسعه کشور اجرایی نشده است که از آن جمله می توان به اجرای مدیریت واحد شهری  اشاره کرد چرا که این موضوع مورد غفلت برنامه ششم توسعه کشور قرار گرفت.

چمران با بیان اینکه شوراها و شهرداری های کشور مشکلات متعددی در پیشروی خود دارند، گفت: شوراهای اسلامی شهر با 20 سال تاخیر آغاز به کار کردند و این تاخیر موجب شده سهم شورا و شهرداری ها را دیگر نهادها استفاده کنند.

بر همین اساس باید با همفکری و انسجام بیشتر باعث بهبود شرایط مدیریت شهرهای کشور شویم.

رییس مجمع مشورتی روسای شورای اسلامی شهرهای مراکز استانها با اشاره به جالی خالی نهاد شوراهای اسلامی شهرها در برنامه هفتم توسعه کشور خاطرنشان کرد: شورای عالی استان ها مواردی متعددی در ارتباط با این موضوع به دولت ارسال ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چمران: 30 درصد برنامه ششم توسعه کشور اجرایی نشده است

چمران: 30 درصد برنامه ششم توسعه کشور اجرایی نشده است