مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 تیر 1402 ساعت 16:152023-07-07سياسي

کیفیت پایین خودروهای داخلی مسئله ای غیرقابل دفاع است


کیفیت پایین خودروهای داخلی مسئله ای بدیهی و غیرقابل دفاع است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمدجواد باقری ارومی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان آستارا ضمن تبریک عید سعید غدیر خم و تقارن آن با عید جمعه آن را مصداق تقارن سعدین خواند و اظهار کرد: امروز دو عید برای مؤمنین جمع شده است و برتری عید غدیر بر روز جمعه و همه اعیاد دیگر مثل برتری خورشید بر ستارگان کاملاً مشهود است.

امام جمعه آستارا با بیان اینکه اهمیت حادثه غدیر و انتصاب امامت بعد از نبوت سبب شده که این روز به عنوان عید الله الاکبر معرفی شود، گفت: قبولی ارکان دین و همه واجبات و تکالیف دینی و معیار ایمان در گرو پذیرش ولایت و امامت است که اگر نباشد فقط پوسته دین و دینداری در جامعه می ماند و از روح دین خبری نخواهد بود.

وی عضویت رسمی ایران در پیمان شانگهای را یک گام بسیار مثبت در راستای سیاست خارجی نظام و غلبه راهبرد بر تاکتیک دانست و افزود: جمهوری اسلامی ایران سال ها به عنوان عضو ناظر پیمان شانگهای بود که در ابتدای دولت سیزدهم بحث عضویت رسمی ایران در این سازمان مطرح شد و اکنون در فاصله کمتر از دو سال این امر محقق شده است.

حجت الاسلام باقری ادامه داد: گردش به شرق نه به معنای وابستگی به کشورهایی نظیر روسیه و چین، بلکه به معنای شکل دادن یک جبهه قوی با استفاده از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کیفیت پایین خودروهای داخلی مسئله ای غیرقابل دفاع است

کیفیت پایین خودروهای داخلی مسئله ای غیرقابل دفاع است