مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 09:102023-06-22پزشكي

از استان های پُرمراجعه به مراکز درمانی تامین اجتماعی هستیم


مدیر درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه میانگین مراجعه هر فرد بیمه شده به مراکز تامین اجتماعی استان در سال گذشته را چهار بار اعلام کرد و گفت: - از استان های "پُرمراجعه" به مراکز درمانی تامین اجتماعی هستیم ایسنا/کرمانشاه مدیر درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه میانگین مراجعه هر فرد بیمه شده به مراکز تامین اجتماعی استان در سال گذشته را چهار بار اعلام کرد و گفت: از این نظر از استان های پرمراجعه هستیم.

دکتر میثم حجتی پور در گفت و گو با ایسنا از مراجعه سه میلیون و 200 هزار نفر به مراکز درمانی تامین اجتماعی استان یاد کرد و افزود: با توجه به وجود حدود 700 هزار بیمه شده در استان، میانگین مراجعه هر بیمه شده به مرکز درمانی تامین اجتماعی در سال قبل چهار بار بوده است.

وی معتقد است با توجه به این آمار، کرمانشاه از استان های پرمراجعه به مراکز درمانی تامین اجتماعی محسوب می شود.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه، مراجعه بیمه شدگان به مراکز درمانی تامین اجتماعی را شامل دو نوع مراجعه سرپایی و بستری اعلام کرد و ادامه داد: بیشترین حجم مراجعات و ارائه خدمات را در بخش سرپایی داریم.

حجتی پور با تاکید بر اینکه در ارائه خدمات به مراجعین سرپایی با تمام توان و ظرفیت به صورت 24 ساعته کار می کنیم، خاطرنشان کرد: با توجه به حجم بالای مراجعات د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از استان های پُرمراجعه به مراکز درمانی تامین اجتماعی هستیم

از استان های پُرمراجعه به مراکز درمانی تامین اجتماعی هستیم