مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 11:452023-07-15سياسي

کشکان در حال خشک شدن است/ برنج در بستر رودخانه کشت شده است


نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی گفت: رودخانه کشکان در حال خشکیدن است و می طلبد که به صورت جدی مسئولان ذی ربط استانداری، آب منطقه ای و دستگاه قضایی به این مسئله ورود کنند.

- ایسنا/لرستان نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی گفت: رودخانه کشکان در حال خشکیدن است و می طلبد که به صورت جدی مسئولان ذی ربط استانداری، آب منطقه ای و دستگاه قضایی به این مسئله ورود کنند.

حمیدرضا کاظمی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در مورد رودخانه کشکان و نبود برنامه اساسی برای کنترل و مدیریت در این حوزه که برای چندین سال پیاپی در حال خشک شدن است با استاندار و مدیرعامل شرکت آب منطقه ای لرستان صحبت کردم.

وی با اشاره به این که رودخانه کشکان چند سال پیاپی خشک می شود که علت آن نیز کشت بی رویه برنج در بالادست است، تصریح کرد: در زمین های بالا دست دستگاه مکانیکی گذاشته و جلوی آب را مسدود و به داخل زمین ها منحرف کردند در حالی که سرچشمه رودخانه است و زمانی که مسدود شوند آبی به پایین دست نمی آید.

این نماینده مجلس ادامه داد: این در حالی است که 80 هزار نفر مردم معمولان و پلدختر که در پایین دست زندگی می کنند از رودخانه کشکان حقی دارند.

کاظمی افزود: در شرایط کنونی کشت پاییزه مشکلی ندارد اما برای کشت بهاره حتماً باید آب منطقه ای و دولت و حتی دادستان و دستگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشکان در حال خشک شدن است/ برنج در بستر رودخانه کشت شده است

کشکان در حال خشک شدن است/ برنج در بستر رودخانه کشت شده است