مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 14:552023-06-25سياسي

مدیریت یکپارچه لازمه حفظ و نگهداشت محیط زیست است


رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر کرج گفت: مدیریت یکپارچه در حفظ و نگهداشت محیط زیست در صورتی اتفاق می افتد که مسئولین و مدیران با نگرش فرایندی به این مقوله برخورد کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا رحیمی ظهر یکشنبه در نشست فعالین حوزه محیط زیست و میراث فرهنگی به رشد جمعیت اشاره و بیان کرد: رشد جمعیت موجب معضل رشد نادرست شهری و به تبع آن توسعه نامتناسب زیر ساخت های شهری و در نهایت موجب ایجاد معضلات زیست محیطی به ویژه در کلانشهرها شده که این موضوع با موضوع توجه به محیط زیست در تضاد است.

علیرضا رحیمی ضمن یادآوری اینکه علت معضلات عنوان شده توجه به نگرش سیستمی و تک بعدی نگاه کردن است، اضافه کرد: از آنجایی که شهر یک موجود زنده است و موجود زنده (شهر) یک سیستم پیچیده دارد که با نگاه سیستمی تصمیم درستی برای آن گرفته نمی شود در واقع از یک نگاه به نگاه دیگر، و از یک مکان به مکان دیگر، و از یک زمان به زمان دیگر برنامه ریزی و اقدام می شود که مقطعی و جزیره ای است.

وی راهکار همسو کردن تداوم محیط زیست با توسعه زیرساخت های شهری بهره گیری را از نگرش فرایندی دانست و افزود: مدیریت یکپارچه نیز در صورتی اتفاق می افتد که در شهرها علاوه بر نگاه زیست محیطی و توسعه متوازن، نگاه به آینده و منابع پایدار لحاظ شود در صورتی که نگرش فرایندی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیریت یکپارچه لازمه حفظ و نگهداشت محیط زیست است

مدیریت یکپارچه لازمه حفظ و نگهداشت محیط زیست است